Умови доставки:
-
Доставка в відділення "Нова Пошта", СAT c врахуванням нашої корпоративної знижки. У відділення «Делівері» адресно по всій территорії України. Адресна доставка Meest Express. Сплата за доставку - за Ваш рахунок.
-
Самовивіз з нашого магазину/складу за адресою: м.Київ, вул.Сімферопольська 3/2 . На місці Ви зможете оглянути і протестувати товар.
-
(Тимчасово недоступно) Експрес-доставка по м. Києву. Вартість від 100 грн., залежить від адреси доставки
Умови оплати замовлень:
-
Акції, знижки, наявність товару, уточнюйте, будь ласка, за телефоном або у Вашого персонального менеджера.
-
Оплата 100% при наявності продукції на складі. Відвантаження продукції в той же день / на наступний день після отримання оплати. Побажання озвучте, будь ласка, менеджеру.
-
Передоплата 70% при відсутності продукції на складі. Фінальна оплата протягом 5 календарних днів після отримання продукції.
Форми оплати:
В інтернет-магазині posstore.com.ua представлений вибір способів оплати:
-
Готівкою при отриманні замовлення.
-
Банківською карткою VISA або MasterCard, валюта оплати - UAH. Оплата буде здійснена через систему liqpay.
-
Безготівковий розрахунок через термінал, у т.ч. при самовивозі.
-
Безготівковий розрахунок згідно до виставленого рахунку. Наша компанія є платником ПДВ.
-
Готівкою при самовивозі у разі покупки в магазині (м.Київ, вул. Сімферопольська 3/2), можлива оплата покупки на місці. Тут Ви зможете оглянути і протестувати товар.
Якщо ви не знайшли зручний для вас варіант, будь ласка, зверніться до адміністратора інтернет-магазину з цим питанням, ми постараємося знайти і запропонувати найбільш прийнятний для вас спосіб.
Умови обміну та поверненнятовару:
У кожного споживача є законна можливість протягом 14 днів обміняти або повернути куплений товар, якщо він з якоїсь причини йому не підійшов ( не влаштовує розмір, фасон, колір, форма, габарити або є інші підстави, за якими покупка не може бути використана за призначенням).
Статтею 9 Закону України «Про захист прав споживачів» (далі Закон) передбачено, що обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики.
Наступною обов’язковою умовою для того, щоб обміняти товар належної якості є наявність розрахункового документу, виданого споживачеві разом з проданим товаром. Наявність чеку є доказом того, що саме в цьому магазині ви придбали товар.
Споживач має право на обмін товару протягом 14 днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем. Тому слід бути уважними і не пропустити зазначений термін.
Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право:
-
придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості;
-
розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару;
-
здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж (продавець зобов'язаний у день надходження товару в продаж повідомити про це споживача, який вимагає обміну товару).