Кількість
|
Вартість
|
||
|
Згідно з дослідженнями, кожен з нас робить хоча б одну імпульсну покупку в середньому за три походи в магазин. Згадайте свій останній похід до супермаркету - напевно у Вас був список покупок, але прийшовши додому ви виявили в своєму пакеті крім потрібних Вам речей якусь дрібницю, яку ви купили щоб порадувати себе або своїх близьких. Це може бути маленька цукерка, іграшка для дитини, або що то ще - все це не тільки Ваш гарний настрій, а й зусилля маркетологів.
Вітрини для дрібного товару і імпульсних покупок - як це працює?
Якщо ви хочете, щоб Ваш товар купили - покладіть його на видному місці - це головний принцип всіх продажів і це дійсно працює.
Саме тому в цьому розділі нашого магазину ви знайдете ПОС аксесуари для ефективних продажів дрібних товарів.
Переваги підвісних дисплеїв чаш і страйп стрічок:
- моментальні продажі. Деякі категорії товарів не створені для того, щоб потрапити в Ваш список регулярних покупок, а якраз навпаки - бути спонтанною покупкою і саме для таких товарів існують спеціальні навісні струбцини і страйп стрічки. Як правило, це солодощі, іграшки для дітей, закуски і так далі .
- Покращує візуальний вигляд магазину. Що це за магазин в якому немає товару або його доводиться шукати. Навісні вітрини можна розташувати в будь-якому зручному місці, на касі в будь-якому відділі в проходах між відділами. Це значно змінить Ваш магазин і ще більше створить ефект заповнювання.
- Лояльність клієнтів. Якщо у Вас гарний настрій - ви набагато більше схильні до необдуманих покупок, ніж в поганому. І з клієнтами теж саме. Не виключайте варіанту, що у кого-то сьогодні просто гарний настрій і він з радістю купить додаткову цукерку своїм дітям, не залишайте себе без можливості додаткового заробітку.
Що потрібно для хороших продажів
Поставити просто чашу на струбцині і насипати в неї цукерок - цього мало, те ж саме і зі страйп стрічкою, підійдіть до вирішення комплексно.
У нашому магазині ви також знайдете спеціальні цінники, а також пластикові рамки для створення унікальних пропозицій.
Розмістіть це все разом в привабливій експозиції.
Створіть унікальну пропозицію "3 одиниці за ціною 2х", або продемонструйте клієнтам гарну цінову пропозицію.
Такий формат буде працювати куди більш ефективно, ніж просто чаша з солодощами.
Розташування вітрини для імпульсного продажу
Ґрунтуючись на маркетингових дослідженнях подібні чаші слід розташовувати ближче до каси, коли клієнт вже закінчив всі свої першочергові покупки і просто прогулюється по магазину з метою "подивитися що ще є в магазині"
Перебуваючи в магазині 70% покупців роблять ще один невеликий прохід по магазину, навіть коли зібрали в свою корзину все необхідне, щоб подивитися що ще вони можуть придбати.
Як показали дослідження, шанс що клієнт зробить імпульсну покупку на 60% вище після того, як він поклав у кошик всі свої першочергові покупки, за якими він прийшов, ніж на початку процесу вибору товару, тому враховуйте також цей фактор, але не забувайте і про психологію людини.
Купіть кілька дисплей чаш "Акваріум" і рівномірно розподіліть їх по відділах, а також на касі.
Підсвідомо побачивши пару раз продукцію ще в рядах, шанс того, що клієнт вирішить придбати товар вже біля каси буде вище, так як візуально він уже йому більш знайомий.
Чи можу я купити продукцію для імпульсних покупок з доставкою?
Наш магазин POSSTORE має широкий вибір торгової продукції для магазинів, кафе і ресторанів. Ми знаємо, як важливо вчасно доставити клієнту потрібну продукцію в вказане місце саме тому у нас існує власний логістичний відділ, для того, щоб Ви - наші клієнти були впевнені, що ваші замовлення будуть доставлені в потрібне місце і в потрібний час.