0
Мій кошик
Каталог
Обране
Додайте товари до обраного

Цінникотримачі та POS матеріали

Без чого неможливо уявити будь-який сучасний магазин? Звичайно - ключова річ тут є товар і ціна на цей товар. Але як клієнт дізнається ціну на той, чи інший продукт?

Звичайно ж за допомогою цінника.

Цінники та тримачі для Вашого магазину

Цінник на товар. При цьому словосполученні у багатьох з нас відразу в голові згадується маленький і дуже яскравий шматочок наклейки, на якому ручкою написана ціна. Так, такі цінники досі можна зустріти в місцевих магазинах. Але торговий мерчендайзинг, як і будь-які галузі, розвиваються і сьогодні куди ефективніше буде використовувати пластиковий цінник із спеціальним кріпленням, які ви і можете купити в цьому розділі.

У чому перевага пластикових цінників і тримачів?

Більш красивий і охайний вигляд - так звичайно, але це не єдиний плюс.

Головними плюсами можна виділити:

● Інформативність для клієнта - можливість розмістити цінники в одній площині, табличка з ціною розміщена як правило над товаром і легко читається, а самі цінники легко розпізнавати серед великої кількості ваших товарів.

● Повнота інформації - в нашому магазині представлені різні розміри цінникотримачів, а відповідно ви можете використовувати цінники будь-якого формату. Наприклад, вам необхідний цінник в якому будеш лише назва товару і ціна - для цього достатньо буде використовувати стандартний цінник. І навпаки - якщо, наприклад, Вам потрібно виділити товар, написавши характеристику, назву, акційну ціну і термін дії акції - тоді достатньо придбати тримач побільше і створити для нього відповідний цінник.

Також для таких цілей відмінно підходять пластикові рамки і інформаційні таблички

● Фірмовий стиль - такі тримачі відмінно впишуться в інтер'єр магазину, якщо у вас є свій дизайн цінників, тим самим ви підвищите пізнаваність свого бренду або магазину, ну а колірна палітра на вибір допоможе Вам доповнити картину. Також ви зможете створити свою систему кольорових цінників, що безумовно також підвищить увагу клієнтів до товару. Наприклад, всім вже відома практика: виділяти акційний товар цінниками іншого кольору. Погодьтеся, звичайними наклейками домогтися такого ефекту буде куди складніше.

● Зручність роботи персоналу - міняти цінники на власниках куди простіше, ніж кожен раз переклеювати їх на товарах, особливо якщо це стосується особливих категорій товару, які мають свій термін придатності. Так, наприклад, економія часу Ваших працівників може бути використана на рішення інших не менш ефективних завдань.

● Кріплення цінника. Магніт, підставка, голка, прищіпка - всі ці варіанти кріплень ви можете знайти в нашому каталозі. Розмістити інформацію про товар ви можете буквально на будь-якій поверхні і Вам більше не потрібно при цьому псувати оригінальність упаковки товару, наклеюючи на нього самоклеючий цінник.

Чи підійде мені цей товар і як я можу замовити у вас цінники для мого магазину?

Багато хто вважає, що купувати цінники і тримачі для них можуть собі дозволити лише великі мережеві магазини і багато в чому це не виправдана інвестиція, але це не так і така торгова стратегія відмінно підходить як до великих, середніх так і до маленьких магазинах, при цьому галузь і специфіка роботи тут також не важлива.

Згідно з дослідженнями: ціна на товар - це перший фактор з яким клієнт самостійно контактує при перегляді товару і від його сприйняття інформації буде формуватися і його наступна дія.

Все ще сумніваєтеся, чи варто Вам купувати для свого бізнесу набір цінників і цінникотримачів? Ось вам приклад:

До Вас в магазин заходить клієнт і хоче отримати консультацію.

Ви вітаєте його двома способами:

Перший варіант - Ви з посмішкою вітаєтеся з клієнтом.

Другий варіант - Ви просто і нехитро вимовляєте "Добрий день" без будь-якого ентузіазму до клієнта.

В якому з варіантів клієнт відчує інтерес і прихильність до себе і стане більш відкритий, а отже і ближче до покупки?

Думаю, ви вже здогадалися що ті самі два варіанти, це і є наші цінники - де перший варіант - стилізований, акуратно виставлений інформаційний цінник з пластиковим або металевим тримачем, а другий варіант - це маленька нічим не примітна наклейка.

Чи не переконливо? Тоді є ще один варіант перевірити ефективність цінників:

● Виберіть невелику нішу товару в вашому бізнесі і визначте ключові метрики:

Частота покупок, зацікавленість клієнтів в товарі, кількість звернень клієнтів за роз'ясненнями по даній категорії товару.

● Придбайте невелику кількість цінників, правильно і красиво оформіть обраний Вами товар.

● Продовжуйте спостереження за обраною нішею товару і через деякий час звірте показники.

Запевняємо Вас - інтерес до товару у клієнтів виросте, час на ухвалення рішення про покупку у клієнтів знизиться, а, отже, і попит підвищиться.

Також не забуваєте і про можливість отримання консультації у нашого персоналу - магазин https://posstore.com.ua/ професійно і комплексно підходить до вирішення своїх завдань і з радістю допоможе в оформленні вашого торгового приміщення під будь-який тип бізнесу.  А багаторічний досвід допомагає нам ще й швидко доставляти замовлення наших клієнтів в обумовлене місце і терміни.

Немає товарів

Вгору
,