Освітлення вигідно презентує товар і є ключовим компонентом у облаштуванні магазину для створення сприятливих умов покупцям і продавцям. Слідкуйте, щоб клієнт з легкістю зміг прочитати ціну на цінникотримачі, покупці з поганим зором при тьмяному освітленні бачать гірше. З двох схожих магазинів клієнт вибере той, де освітлення краще. Так працює фізіологія людини. Наприклад, велика частина людей з нетерпінням чекають весни, коли світловий день збільшується, поліпшується загальний настрій, додаються сили, і підвищується працездатність.
Виділяють три види освітлення:
1. Загальне освітлення для забезпечення видимості, як правило, встановлюється в конкретних місцях;
 
2. акцентоване освітлення для виділення товару із загальної маси. Наприклад: пересувні прожектори спрямованого світла;
 
3. Периметральне освітлення для товарів розташованих на пристінному обладнанні по периметру магазину.

Ознайомтеся з різними типами ламп - люмінесцентні лампи, лампи розжарювання, галогенні лампи, LED-лампи та ін. Визначте потенційну вартість, тривалість використання, споживання електроенергії і гарантію. Знайдіть баланс між вашими витратами і екологічністю.