Для підприємців можна виділити 2 основні завдання, які він вирішує:
1. Збільшити середній чек
✅ За статистикою покупець витрачає на 40% більше, якщо бере візок, а не кошик
✅ Психологічний фактор, коли клієнт хоче заповнити візок продуктами та не їздити з напівпорожнім
✅ покупець більше проводить часу в магазині/супермаркеті
2. Зробити магазин сучасним та зручним для покупця
✅ Візок для покупок - це не тільки зручно, але й набагато корисніше для спини та постави ваших покупців, ніж використання кошиків
✅ пластиковий візок більш сучасний, легкий і маневрений на відміну від металевого візка
✅ добре, коли візки оснащені дитячим сидінням, що робить покупки для батьків зручнішими, а для дітей веселішими 😊

Навіть якщо у Вас є невеликий магазин і проходи між стелажами дозволяють проїхати візку, сміливо купуйте, тим більше у нас є компактний варіант візка на 100 літрів «Уріка», у нас найкраща ціна 🧨
Для замовлення переходьте за посиланням