Як вигідно піднести весь ваш товар покупцеві? За допомогою торгового обладнання! В першу чергу подивіться на свої потреби, які відрізняються в залежності від типу магазину. Ви орієнтовані на легкість здійснення покупки і швидкість, наприклад, використовуючи менш дорогі стелажі для сувенірного магазину, які обслуговують туристів, або Ви створюєте обстановку вищого класу?
Складіть наступним етапом список устаткування, яке буде максимально гнучко використовуватися в вашому магазині. Переконайтеся в тому, що воно буде відповідати Вашим потребам - Ви зможете прикріпити полки, підвісні бари, або розгорнути обличчям до вітрини? Перевірте, щоб Ви отримали всі кріплення для стелажів і обладнання. Також оцініть віддачу від своїх інвестицій. Не купуйте надто дороге торгове обладнання для представлення дешевого товару або дрібничок. Використовуйте круглі стійки (підставки) для продажу, наприклад, не складеного одягу, розміщеного в чотирьох напрямках; острівну гірку для аксесуарів, столи для презентації складеного одягу.


Також як і при зонуванні точок розміщення товарів, слідкуйте, щоб обладнання не порушувало просторовий баланс. Не захаращуйте торговий зал великими стелажами, але і не витрачайте простір нераціонально дрібним невиразним обладнанням, що залишиться непоміченим потенційним покупцем. Подумайте про щось, що виходить за рамки «коробкового стилю», наприклад, про оригінальні меблі, які можна купити на «блошиних ринках» і «народних ярмарках». Продумайте відразу, де і як буде розташовуватися ціна за товар. Асортимент цінникотримачів досить широкий, щоб знайти свій варіант за якістю, тривалістю і зручності використання і ціні. Наприклад, один з найоптимальніших за ціною способів кріплення цін для продуктових магазинів і дроггеров - універсальний поличний цінникотримач, який зручний в експлуатації, легко піддається заміні.
Обачно так само користуйтеся гостинністю орендодавця Вашого приміщення - торгове обладнання, яке він Вам надає, якщо воно поєднує в собі кілька стилів і цим може порушити просторовий баланс і цілісне сприйняття покупця. І наостанок - старайтесь частіше змінювати модель разміщення товарів, особливо якщо у Вас багато повторних покупців. Адже Ви можете викласти стопку нових футболок на стіл, але якщо це той же стіл, що стоїть в тому ж місці, що покупець уже бачив раніше, то, швидше за все, він не помітить новий товар.