Не секрет, що покупці відвідують магазини і супермаркети не тільки для того, щоб здійснювати покупки. Люди хочуть розважитися, розслабитися, подивитися щось цікаве. З урахуванням високої конкуренції, якщо торгова точка не відповідає уявленням людини про комфорт, дизайн, безпеку, то вона навряд чи буде заходити туди часто, а може і зовсім більше не прийде.

 

Що необхідно змінити або виправити? Як діяти?

 

Основне завдання - залучити клієнта і викликати у нього позитивні емоції.

Це досягається за рахунок багатьох факторів: цікавих рішень в інтер'єрі та оформленні вітрин і полиць з товарами, чистоти в магазині, приємних запахів і освітлення і так далі.

У свою чергу, це впливає на контингент покупців і змушує їх якомога довше залишатися в магазині і робити покупки. Буде помилкою зробити пафосний інтер'єр в магазині з низькою і середньою вартістю товарів і навпаки. Це буде відлякувати покупців.

 

Але перше, що помітить людина - це зовнішній вигляд приміщення, тому важливо щоб він мав унікальний і оригінальний дизайн, краще запам'ятовувався і був більш впізнаваний. Подбайте, щоб з вулиці було зрозуміло, що продається у вас в магазині. Продуктовий це магазин, магазин одягу або техніки.

 

Як залучити покупців?

 

Дуже важливо правильне і логічне планування функціональних зон, щоб покупець міг зорієнтуватися і без проблем знайти те, що шукає. Багато хто помилково вважає, що в дизайні всередині магазину має бути багато яскравих кольорів, але це не зовсім так. Занадто яскравий інтер'єр не повинен відволікати від самого товару.