Візуальний мерчендайзинг є важливим компонентом успіху роздрібного магазину. Як Ваш магазин виглядає і оформлений не менш важливо, ніж те, що Ви продаєте.
Яким чином представлені товари в магазині для стимулювання продажів? Дивлячись на вітрину, виникає бажання у покупця зайти в Ваш магазин? Чи легко покупцеві орієнтуватися в магазині?
Всі ці питання є ключовими для досягнення успіху, при створенні атмосфери, де клієнти хочуть проводити час і здійснювати покупки. У цій статті ми розглянемо базові основи візуального мерчандайзингу, а також обговоримо, як знайти оптимальну формулу, щоб Ваш магазин завжди привертав увагу і залишався цікавим для всіх своїх клієнтів.
 
5 цілей здійснення візуального мерчендайзинга
 
Візуальним мерчендайзинг, як путівник, веде вашого клієнта від презентації самого товару до безпосередньої покупки біля касового апарату. Творчий підхід до стимулювання продажів за допомогою застосування колірних рішень в дизайні магазину і вміле використання ПОС матеріалів (POS-materials) часто є ключовим у підтримці постійного інтересу споживача. Отже, що ж це означає для Вас, як власника магазину?

Наводимо п'ять цілей:
1. Створення зацікавленості та залучення - Ваш магазин це відображення вашого світу, куди Ви запрошуєте своїх покупців. Ваш бізнес, це частинка Вас самих.
2. Стимулювати всі п'ять почуттів клієнта - успішний магазин грає на чуттєвому сприйнятті, тому приваблює не тільки зовнішнім виглядом, але і запахом (тонким ароматом), можливістю взяти товар у руки, звуком (музика) і звичайно смаком (дегустація). Наведу приклад: згадайте, коли Ви заходите в кондитерський магазин, що Ви відчуваєте? Вірно, запах шоколаду, який стимулює Вас до здійснення покупки.
3. Продумане планування приміщення магазину - Запитайте себе: «Який потік руху у мене в магазині? У мене достатньо місця, щоб встановити рекламну стійку або плакат. Створіть для себе чітке зображення макета вашого магазину для досягнення кінцевого результату.
4. Знати свою цільову аудиторію - хто ваші клієнти, який їхній вік / стать і навіщо вони йдуть до Вас в магазин за покупками.
5. Надихайтеся іншими прикладами - відвідуйте інші роздрібні магазини і тримайте їх в полі зору. А як щодо їх магазинів, надихають або залучають вони Вас? Чи можете Ви це застосувати у себе в магазині? Що подобається Вашим клієнтам, що їх приваблює?
 
До цих п'яти цілей успішного візуального мерчандайзингу важливо ще додати правило ДАНП для Вашого магазину. ДАНП означає:
Динамічний - Ваш мерчендайзинг повинен бути завжди в русі, і не стояти на місці;
Асортимент - Ваш візуальний мерчендайзинг покликаний презентувати глибину товарного асортименту;
Надкоммунікація - Ваш магазин має одну концепцію для конкретного відділу або всього магазину, яка зрозуміла покупцеві;
Продажі! - Знову ж таки, Ваш кінцевий результат. Стимулюйте продаж шляхом супроводу клієнта усередині магазину. Переконайтеся, що знижки не є ключовим моментом ваших продажів.